Beat it, just beat it.


Lyckades få liv i min dator, men efter en vecka med den stationära inser jag hur fruktansvärt långsam den är. Ändå känns det trevligt att behöva använda touchplattan för att klicka eftersom musknappen inte funkar, det känns bra att behöva stanna upp innan D och Å eftersom jag behöver träffa den lilla pluppen där det brukade sitta en tangent.

Har dock en känsla av att jag kommer glömma all denna hemkänsla så fort Macen tar plats i mitt liv. Var och skrev på anställningsavtal till sommarjobbet idag, 6000 kronor den 27 juli, w00t. Då har dessutom hela sommaren gått, har gjort allt då, så har ingenting kvar att slösa på. Jag kan redan se Apple-symbolen vid mitt livs horisont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0