Has no one told you she's not breathing?


För något år sedan spelade en vän den här för mig. Tillsammans satt vi där helt rörda och grinade ihjäl oss; vackrare version av en låt... eh, två låtar... hur som helst; har jag aldrig hört. Jag blir rörd varje gång. Notera hur goosebumps sprider sig över hela kroppen när han byter till Let it be.



Boyce Avenue har nu blivit ett slight obsession för mig, och jag kan stoltsera med att jag lyssnade på dem innan de spelade in platta (SUG PÅ DEN). Har hur som helst sökt järnet på Spotify efter att de släppte plattan, men det har aldrig dykt upp någonting, men nu så! Gå in, sök på Boyce Avenue, och lyssna på Every breath. Den är asvärd!

Kommentarer
Postat av: tova

är självmord i vissa fall själviskt?

2010-06-04 @ 11:09:53
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0