Here she comes with this master plan.


There are basically two kinds of human beings. De som läser om böcker och de som inte gör det. Jag är någon form av blandning; en bra bok kan jag läsa om hur många gånger som helst, men vissa böcker är såna där one timers. Kan inte läsa Agatha Christie mer än en gång, kanske on rare occasions, men med många års mellanrum. Allt det roliga försvinner ju om man vet vem mördaren är.



De flesta andra böcker kan jag läsa med bara några dagar mellanrum; när jag var sju läste jag andra HP-boken tre gånger på en vecka (i och för sig var det för att jag var i fjällen och det inte fanns några andra alternativ), och den första har jag läst mer än trettio gånger.

Nu, however, läser jag om Da Vincikoden. Kan inte få nog av den. Ska bege mig till biblioteket imorgon och låna Dan Browns senaste, jag skäms för fan över att jag inte läst den än.
Nu ska jag bege mig tillbaka till min chipspåse. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0