Hurry, hurry, hurry, before I go insane.


Såg en Toyota Prius på en parkering idag och blev lagom exalterad, har inte sett en på riktigt någon gång, och hybrider gör mig knäpp. Ni förstår ju.



Nu är det kanske inte världens vackraste bil, men jag skulle inte ha någonting emot att äga en (nu är jag mindreårig och körkortslös och vet ingenting om att faktiskt köra bilar, men jag kan väl få drömma). Uppbyggnade är okej (trots instrumentbrädans plast), den är relativt billig för att vara en eco-car, och har hört från ett antal ställen att den är bättre än man förväntar sig. Dock är växxellådan automatisk, och jag är småskeptisk till det (jag är så svensk).

Vet inte varför jag skrev det här. Men gå in här och kolla på den i 360°, det är asvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0