Men det är solsken där jag går.


Bloggtorka är härligt.

Idag fick jag höra om ett tv-program som tydligen sänts i svensk tv för ett tag sedan. En massa engelska fotbollsfruar skulle åka till något drabbat land och hjälpa till i någon liten by (en av dem var tvungen att åka därifrån första dagen eftersom hon inte klarade av att skita i naturen).

(Googlade nu, Fotbollsfruar i Sydafrika heter det.)

En av fotbollsfruarna skulle assistera i skolan (tänk ett par ihopspikade bananlådor) som fanns där. Hon skulle laga mat åt 200 barn. Snabbt fråga. Om de går i skolan i lådor, hur har de råd med mat åt 200 barn? "Varsågod, ta det här, det är två kilo ris och en kajman, fixa ihop någonting bah".

I övrigt har jag numer en tröja med en uggla på. Min awkward tröjsamling bara växer.

Kommentarer
Postat av: E

Gud vad långt namn du hade! :P

2010-06-12 @ 21:19:31
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: michelle

hejsan fin blogg!

2010-06-12 @ 22:22:46
URL: http://michellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0