We can build through this distraction as we are standing on our feet.


Varje år tänker jag "det är aldrig varmt i Stockholm om somrarna, det är lugnt om jag jobbar/åker någon annan stans/går i ide under mitt täcke". Varje år, varje sommar, varje dag blir klockan tolv och solen står i zenit över huvudet på mig och jag. Svettas. Ihjäl.

Trodde jag skulle avlida idag när jag avfläckade och solen sken rakt in i rummet. Fick dock sluta lite tidigare eftersom golven skulle vaxas den sista timmen och då har jag ingenting där och göra, så drog. Ska nu bege mig ut i solen och göra absolut ingenting.


<- Jag atm.

Kommentarer
Postat av: LINNET!

sv: tack så mkt! ;D<33

2010-06-22 @ 14:32:43
URL: http://linetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0