Here she comes to this trash of man.


Jag har en LG-telefon. En liten, finurlig sak med en touchskärm och massa bra grejor. Inget fel på den. Förutom en liten itsy bitsy detail. T9-funktionen. En siffra har ej uppfunnits så hög att den kan representera hur många gånger jag skickat iväg jättawkward sms eftersom jag inte tittat efter ordentligt då jag skrivit.



Idag skulle jag skriva ordet "jättelänge". Det blev "jättelängd". Inget kostigt med det, kanske. Om man nu inte tänker vidare. Vilket jag har en tendens att göra.
Hur ofta används ordet "jättelänge"? Ganska ofta. Hur ofta används ordet "jättelängd"? Mindre ofta. Vad är dessutom en jättelängd? Jag tänker på två saker.
a) Ett mycket långt könsorgan. Använd er fantasi.
b) En ovanligt lång vetelängd.

Jag tvivlar starkt på att någon någonsin skulle författa ett sms som innehöll information om en gigantisk kroppsdel, eller ett abnormt bakverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0