In the sun I feel as one.




(Klicka på bilden om ni vill läsa hela artikeln, do.)



Är det bara jag som får en enorm lust att låta det jag förtärt under de senaste två dygnen bekanta sig med världen igen? Ska strypa honom, jag lovar. Ingen som någonsin glittrat ska få porträttera min man. Alltså, okej, Robert Pattinson i all ära, han är säkert jättetrevlig, men ingen ska behöva komma ihåg världens finaste människa som ett roadkill som glittrar!

Chad Kroeger kan få spela Kurt istället, det skulle nästan vara okej. Who's with me?




Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Har bloggat om detta också, men dom verkar tänkt om ang. han som kurt så vi får se va som händer nu :D

2010-05-09 @ 15:08:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0