Joy discovery invention.


Vaknade imorse med severe ångest över idag. Normalt sett har jag bara tre lektioner på torsdagar, men slutar halv fem efter två timmars musik, vilket är mindre ahzum. Det visade sig dock att matten var inställd, vilket resulterade i två timmar i stan med vänner, i vilt jakt på födelsedagspresent till Ankii. Kvack, kvack.

Lunch på Tacobar också, btw. Värt.

Vi upptäckte dock en sak: Prata aldrig om kroppens egna små påhitt högt och ljudligt på ett tåg. Jag och Sandra hamnade i en vild diskussion om spyor (jag har slutat bli förvånad över vad vi kan prata om), och plötsligt lutade sig tanten tvärs över gången mot oss och väste: "Nu får ni verkligen sluta pata om det här!" Ouch.

All in all är jag glad att jag gick upp imorse, och jag tänker nu luta mig tillbaka med ett par avsnitt av Top Gear och Overhaulin'. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0