Taste of falling rain.


Vartenda år i dessa Melodifestivaltider måste jag deala med samma problem: Titta eller inte? Det slutar alltid med att jag tittar. I år funderar jag dock på att låta bli helt, orkar verkligen inte (nu har jag i och för sig sagt det varje år). Men vafan. Känns som att man borde hålla koll på jippot trots att det har flippat totalt de senaste åren.



Trots att jag inte är något Anna Bergendahl-fan känns det lite surt att vi inte kom med. Hon var duktig i torsdags ju, nästan felfri, och jag som trodde hon skulle göra bort sig totalt (nej vaddå, jag är optimist all the way) är somewhat releaved. Jag menar, förutom att hon uppför sig som min mormor, har samma attityd, tonläge och röst som Carola (1) och gör fågeldansen på scen (2) är det ju inget fel på henne.



(1). "Allt kan lösas med kärlek! Låt oss röka lite mer vattenpipa och fundera på världsfred!"
(2). Att slänga ut armarna, vagga fram och tillbaka och tro att det är det som kallas utstrålning. Se bifogad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0