The greatest thing since bread came sliced.


Igår tittade jag klart på Criminal Minds. As in, tittade på det allra senaste avsnittet, som för övrigt var helt underbart. Morgan/Garcia-ögonbicker i slutet gjorde att jag började stortjuta. Normala klubben. För er som följer serien i svensk tv kan jag meddela att när det avsnittet går på torsdag komer ni få se äkta bevis på att Penelope är fruktansvärt värdig sin plats som FBI-agent.



Hur som haver var jag fairy sure att jag skulle kunna hålla mig borta ett tag nu, har spenderat fyra månader straight med att titta på alla säsonger, och tänkte att det skulle vara skönt med en paus, att bara se ett avsnitt i veckan från och med nu. Bollocks. Sitter här och väntar på att ett par avsnitt ur säsong ett ska ladda. Jag är så skadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0