Wave upon wave upon wave.


Ni får förlåta mig för att jag totalspammar bloggen, men är man en student med lediga Kristi Himmelfärdsdagar finns det tyvärr inte så mycket mer att göra än att loda vid datorn. Spenderar mina dagar vid fanfiction.net, men är practically klar med allt läsvärt. Blargh.

Det är okristligt varmt, btw. Sitter på biblioteket (datorerna här gör mig rabiat, men jag står ut), och on the mere walk hit jobbade jag upp mig som en annan maratonlöpare. Nitton grader var det senast jag tittade, och här sitter jag i mörka jeans, mörk tröja och - prepare - tjocktröja. Hur tänkte jag här?

Ska försvinna in bland hyllorna nu, sen går jag fan till Lidl och köper tre liter fanta, klarar inte av det här.


PS. Mannen bredvid mig lyssnar på Celine Dion i hörlurarna och tror att ingen hör. Ännu en anledning to get the hell outta here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0